Ενδείξεις ότι το site σου, θα δεχτεί ποινή από την Google

Ενδείξεις ότι το site σου, θα δεχτεί ποινή από την Google

Ποινή Google

Ποινή google. Υπάχρει περίπτωση, το site σας, εάν υπάρχουν λόγοι, να δεχτεί ποινή από το Google και να χαθεί από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Παρακάτω, σας παραθέτουμε τους λόγους που μπορεί να δεχθεί ποινή ένα site.

  • Αγορά συνδέσμων.
  • Ανταλλαγή συνδέσμων από άσχετα site, σχετικά με το δικό σου περιεχόμενο.
  • Διπλό περιεχόμενο ή κλεμμένο περιεχόμενο ή χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο.
  • Πολλά λάθη 3xx, 4xx, 5xx
  • Υπερβολική χρήση tags
  • Υπερβολική χρήση λέξεων κλειδιών και μιας η δύο συγκεκριμένων λέξεων κλειδιών (Keyword stuffing)
  • Footer σύνδεσμοι
  • Μη ύπαρξη χάρτη sitemap στο site
  • Κρυφοί σύνδεσμοι (hidden links) και κρυφό περιεχόμενο, συνήθως στο χρώμα του site, έτσι ώστε να μην βλέπονται παρά μόνο όταν επιλεγούν με το ποντίκι.
  • Κακό hosting αφού το site “πέφτει” πολύ συχνά ή κάνει περισσότερο χρόνο να φορτώσει.
  • Λέξεις κλειδιά στο όνομα του site (EMD domains) xenodoxeio.gr είναι ένα πολύ καλό όνομα για site (το όνομα είναι πραγματικό) και αν είναι επιχείρηση είναι ξενοδοχείο, έχει κάνει διάνα στην επιλογή του ονόματος όμως στα αποτελέσματα αναζήτησης για την λέξη xenodoxeio, ξενοδοχείο, το συγκεκριμένο site, δεν εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα.
  • Affiliate links
  • Site-wide links πολλά σε αριθμό και άσχετα με το περιεχόμενο σου.
  • Spam στα σχόλια. Αν έχεις εγκαταλείψει το site σου και το έχουν γεμίσει στα spam σχόλια, γεμίζοντας το με συνδέσμους που οδηγούν σε pornosite ή site που πουλάνε viagra ή site που έχουν malware, το λάθος είναι δικό σου. Μην επιτρέπεις να εμφανίζονται αυτόματα σχόλια επειδή βαριέσαι να τα διαχειριστείς. Όλα τα καλά blog και site, έχουν manual moderated content.
  • Χρήση black hat SEO τεχνικών
  • Hacked content
  • Σύνδεσμοι σε ύποπτα site
  • Spam reports από χρήστες που έχουν αναφέρει στην google, ότι θεωρούν το site σου ως spam
  • Προσθήκη συνδέσμων με το κιλό και σε μια μέρα. Το Link building πρέπει να γίνεται σταδιακά, συνεχώς και με επιλογή συνδέσμων σχετικών με το περιεχόμενο μας.
  • Landing pages. Αν φτιάξεις 10 ιστολόγια μιας σελίδας και τα βελτιστοποιήσεις το καθένα για ξεχωριστή λέξη κλειδί, αποσκοπόντας να εμφανιστούν σε καλές θέσεις στο SERP, το πιθανότερο είναι να δεχτείς ποινή google.
  • Over-optimization penalty. Μερικές φορές στην προσπάθεια μας να πετύχουμε γρηγορότερα αποτελέσματα, υπερβάλουμε στην προώθηση του site, με αποτέλεσμα να δεχτούμε ποινή google.
  • Πολλους εξερχόμενους συνδέσμους. Καλό είναι να υπάρχουν εξερχόμενοι σύνδεσμοι από το δικό μας άρθρο, όμως αυτοί να οδηγούν σε σχετικά site όπου ο αναγνώστης θα βρει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό που διαβάζει. Έτσι δίνουμε αξία στο δικό μας άρθρο και ο αναγνώστης μένει ευχαριστημένος, όμως και εδώ ισχύει το παν μέτρον άριστον.
  • Ελάχιστοι εξερχόμενοι σύνδεσμοι
  • Redirection (ανακατευθύνσεις). Αν έχεις δεχτεί ποινή από την μηχανή και χρησιμοποιήσεις 301 για να πας σε άλλο site, μόνιμα η ποινή μεταφέρεται στο καινούριο site.
  • Domain με κακή ιστορία. Πριν αγοράσεις ένα όνομα κάνε μια έρευνα αγοράς για το παρελθόν του, αν υπάρχει. Αν πριν εκεί ήταν στημένο ένα pornosite ή site χαμηλής ποιότητας, που είχε χιλιάδες εισερχόμενους συνδέσμους από αυτόματο λογισμικό δεν αξίζει να το αγοράσεις.
  • Πάρα πολλές διαφημίσεις. Όταν το ποσοστό τον διαφημίσεων σε μια σελίδα ξεπερνά το 50% του περιεχομένου, το site χάνει αυτόματα την αξία του. Τι να διαβάσει ο επισκέπτης; Πολλοί webmasters, στην προσπάθεια τους να κερδίζουν το μέγιστο από τις διαφημίσεις adsense ή από διάφορα affiliate, γεμίζουν το site τους, με διαφημίσεις κάνοντας το αποκρουστικό.
Tags: